Primăria comunei Fărău organizează  concurs de recrutare pentru ocuparea postului de inspector grad principal Clasa I  cadrul compartimentului REGISTRU AGRICOL , CAMERA AGRICOLĂ , FOND FUNCIAR din cadrul aparatului de specialitate al primarului  în data de 7 .12 2023 ora 10 la sediul primăriei Fărău

 Pentru a participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice; minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor

g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post – condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 Dosarul  de concurs va conține

– formular tip de înscriere ( anexa 3 din hg 611/2008 )

– curriculum vitae

– Copie carnet de muncă sau adeverință din care să reiasă vechimea în specialitatea studiilor

– cazier judiciar 

–  adeverință medicală

– copie ci / bi

– copie act de studiu

Perioadă depunere dosare 3.11.2023 -22.11.2023

Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Perioada depunere contestație la selecție: în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului

selecţiei dosarelor.

Perioada soluționare contestații la selecție: în termen de maximum 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Informații suplimentare se pot solicita  la adresa de e-mail contact@primariafarau.ro sau  primaraiacomuneifarau@yahoo.com  tel 0733054643 la secretarul comisiei de concurs dna Covrig Nicoleta Maria – inspector  sau la sediul instituției de luni pănă vineri între orele  8 – 13 .

Primar

Stoia Ioan

JUDEȚUL ALBA COMUNA FĂRĂU PRIMAR

BIBLIOGRAFIA

Generală

1. a) Constituţia României, republicată cu tematica Integral

2. b) Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare              cu tematica Integral

3. c) Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare cu tematica Integral

4. d) Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare – Completări: -Partea III Administraţia publică locală: Titlul V Autorităţile administraţiei publice locale Cap. III Consiliul local art. 111 – 147, Cap. IV Primarul art. 148-163, Cap. VIII Actele autorităţilor administraţiei publice locale art. 195-200; Titlul VII Alte dispoziţii aplicabile administraţiei publice locale, Cap.I Secretarul general al unităţii/subdivizinii administrativ – teritoriale art. 242-243; -Partea VII Răspunderea administrativă art. 563-579.

Specifică

5 Oug 28/2008 privind registrul agricol

6 .Ordin 25/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020 – 2024

7 Lega 145 /2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol

8.OUG 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991

9 Legea 7 /1996 A cadastrului şi a publicităţii imobiliare

Toate se vor lua în vedere cu actualizările la zi .

Primar

Stoia Ioan

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support